Zev Porat

Wednesday, March 5, 2014

Video: Russian State Television Anchor QUITS LIVE ON AIR! Can no longer be "part of a network that whitewashes the actions of Putin"

Via wikipedia:
RT, previously known as Russia Today, is an international multilingual Russian-based television network. It is registered as an autonomous nonprofit organization[2][3] funded by the federal budget of Russia through the Federal Agency on Press and Mass Communications of the Russian Federation.[4][5]RT presents round-the-clock news bulletins, documentaries, talk shows, and debates, as well as sports news and cultural programs on Russia aimed at the overseas news market.[6] The network's signal is carried by 22 satellites and over 230 operators, which allows some 644 million people to watch the channel in more than 100 countries.[7] RT America is available to 85 million people in the United States.[8] In 2011 it was the second most-watched foreign news channel in the U.S. after BBC World News,[9] and the number one foreign station in five major U.S. urban areas in 2012.[10] In 2013 RT has become the first TV news channel in history to reach 1 billion views on YouTube. According to the Broadcasters' Audience Research Board between 2.25–2.5 million Britons tuned their televisions to RT during the second half of 2012, making it the third-most watched rolling newschannel in Britain, behind BBC News and Sky News.[11][12]

1 comment:

  1. to learn more about your health visit